Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 1. november 2010

Jeg har laget meg....

en poncho....



Jeg så en ung frøken i Kristiansand som hadde
på seg en flott poncho og tenkte at det har jeg
også lyst på.....

Poncho er vel ikke akkurat inn for tiden så da
måtte jeg lage en selv, og det var gjort på to
dager. Ullgarnet er tykt og heklenålen stor så
da går det fort fremover.

Denne er den enkleste av de enkle, kun
fastmasker og staver og du bare hekler til du
når ønsket størrelse.

8 kommentarer:

  1. To!!!!!!!!!!!!! dager! Utrolig. Sa kjempefin den ble. Hadde nok tatt mesteparten av vinteren for meg. Ikke for det - jeg pleide a hekle sjal en gang for ca 25-30 ar siden. Tror alle damene i slekta fikk sjal. Allikevel har jeg ikke ett eneste ett idag! ;-) Samme med alle hekledukene jeg lagde og ga bort.Var jo veldig greie gaver til tanter og bestemodre til jul... Vel, vel, jeg kan jo bare hekle flere na. Men den pochoen din var innmari fin. Jeg kjopte en i gratt pa H&M sist jeg var hjemme og har brukt den SA mye. Virkelig et greit plagg.

    ha en fin kveld.
    klem Mette

    SvarSlett
  2. Rålekker poncho!!!
    Så flink du er!
    Fortsatt fin kveld!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så flott den er! Kanskje jeg skulle prøvd til jentene mine. De elsker poncho :)

    Nyt de kjølige dagene med en deilig poncho over skuldrene :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin!Flinkis!
    Jeg kjøpte to stykker i Chile, så jeg innbiller meg at det er veldig in.. ;)

    SvarSlett
  5. Poncho minner meg om bardommen....Passer godt til høsten, og ihvertfall nå som det ikke er så kaldt. Klem C.C

    SvarSlett
  6. KJEMPEFLOTT poncho!!!

    Ha en fin dag videre!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  7. Utrolig flott poncho :)
    Det er ikke så mange år siden sist det var in med poncho, min datter på 14 hadde noen hun gikk i støtt.
    Eller, ikke lenge siden... Årene går jo kjapt de ;)

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  8. Flott poncho, så flink du er.

    Bente

    SvarSlett