Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 24. november 2010

Å forsove seg....

det er en fæl måte å våkne på....



Det var heldigvis ikke meg denne gangen,
men min kollega....

I dag skulle vi være på jobb 05.10 og vekkeklokken
stod på 03.45 zzzzzz

Da min kollega ikke møtte på tid, fikk hun en
telefon fra Oslo med beskjed om at flyet ditt har
avgang om 50 min. Da lå hun i sengen sin hjemme
i sin dypeste søvn og trodde hun skulle på jobb i
morgen....

Men, så fleksible som vi er i denne bransjen, hun
kastet seg ut av sengen og kom seg på jobb og vi
klarte avgangstiden vår uten at noen av våre
passasjerer merket noen ting....

3 kommentarer:

  1. Ups! .... !!!
    For en fæl telefon å få da gitt!
    Lite trivelig å våkne til den tenker jeg...
    Men hun var imponerende rask! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har vært og flydd med SAS i dag, to nydelige flyturer :-)

    SvarSlett
  3. Puhh, det er en fæl start på dagen.. Tenker hun hadde hjertebank til langt utpå dagen!

    Men alt går, når bare motivasjonen er tilstede..

    Klem fra Tove

    SvarSlett