Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. oktober 2010

Viljestyrke...

er jeg helt blottet for når det
kommer til Bassett`s liquorice
Allsorts....
(i tillegg til sjokolade, marsipan, karamell, is, kaker og
skumboller)


(bilde lånt fra Wikipedia siden jeg ikke har med kamera)

Jeg kjøpte en 900 g eske på taxfree, men
klarer jeg å spise bare litt????

Nei da, det spises til den store gullmedaljen
og samvittighete blir så dårlig at resten havner
i søpla.... (og det i dag når et av hovedtemaene i nyhetene er at vi
kaster altfor mye mat, men dette er jo ikke mat så da er jeg vel tilgitt)

Min bedre halvdel liker også disse, men han må
nok skaffe seg noen som ikke kommer inn i mitt
synsfelt.

Lurer på om jeg noen gang kommer til å lære
at jeg skal la være å kjøpe alt dette sukkeret som
jeg ikke har godt av?





5 kommentarer:

  1. Hei,

    Enig med deg, de er kjempegod - og som mye annet godiser - vanskelig å stoppe når man først har åpna posen...
    Koselig blogg du har!

    Hilsen kollega på Evenes

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen. Alt må etes opp på ein gong. Det går bare ikkje ann å spara....
    Kvifor æ me så hole??????

    SvarSlett
  3. Skjonner deg sa godt... min svakhet er mork sjokolade - helst av norsk kokesjokoladevarianten. Kan bare ikke ha det i huset! Har jeg ikke, sa spiser jeg det ikke! Hvis du liker sjokolade sa ma du forresten prove a finne en "Hotel Chocolat" neste gang du er i Storbritannia... farlig butikk, det der!

    klem Mette

    SvarSlett
  4. Uff ja,da er vi to...
    Jeg er sjokoman og spesielt den nye fra Freia med karamellsaus inni...mmm...
    Ha en fin helg frue!!
    Klem.

    SvarSlett
  5. Nei dessverre...
    Man lærer aldri, hehe.
    Jeg har 1 kg av den sorten stående i skapet.
    Og der skal den stå til jul! :)

    SvarSlett