Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 24. oktober 2010

Tivoli radio.....

blir markedsført med at de er vannavstøtende
og ideell til bruk på stranden, på terrassen
osv. ....


Reklamebilde fra Tivoli

Vi har brukt vår Tivoli Songbook på terrassen på
hytta og den tåler ikke SOL....



Etter utdendørs bruk har hele radioen fått et veldig
klebrig belegg...

Jeg har brukt min kreativitet og funnet et nytt
bruksområde for min ødelagte Green Gate
voksduk...

Vi har vært i kontakt med imoprtøren angående
problemet og fikk et helt idiotisk svar som jeg ikke
husker ordlyden på.




Vi har en Tivoli Pal og en Tivoli Songbook
hjemme også og de har en utrolig god lyd.
Disse er kun brukt innendørs og har ikke fått
det klebrige belegget.

Moralen er, kjøp ikke Tivoli radio om du
planlegger å bruke den ute.....

1 kommentar:

  1. Sjå det ja,derfor våres er blitt så seig å ekkel.Kjekt at di reklamere med nåke som ikkje funker :))

    SvarSlett