Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 18. oktober 2010

Sukker- og honningkrukke....

fra Alessi har jeg hatt i flere år...



Disse har et vakkert design synes jeg, men
problemet er honningkrukka. Den har aldri
vært i bruk, kun som støvsamler....

Da jeg tok den i bruk blei det noe kliss....

Honning som dryppet fra vispen
både på utsiden og innsiden av krukka og som
igjen ga klissne fingrer som igjen klisset til alt de
videre kom i berøring med.
Siden har den samlet støv ved siden av sukkeret.

Er det noe jeg ikke har forstått om bruken
av honningvisp??????

3 kommentarer:

  1. Kanskje den kan brukes til syltetoy istedet? Har aldri hatt honningvisp, sa jeg vet ikke noe om det. Har kanskje noe med hva slags honning du bruker - hvor flytende den er, mener jeg?

    De er veldig lekre, da!

    SvarSlett
  2. Så flotte krukker da...!!
    Er ikke så bevandret i honningverden,har bare prøvd trevispen og den fungerer..:)
    Men du kan jo ha litt godis oppi...hehe..
    Klem.

    SvarSlett
  3. Bonjour,

    Thanks you for the visit and purchasing the items. You have good taste!

    Anne-Marie

    SvarSlett