Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 17. oktober 2010

SAS...

har gitt meg 20 timer i London i
november og gjett om jeg er glad....


Det innfelte bildet er altså London og Themsen.

Den 15. hver måned ventes det i spenning på hva
min kjære arbeidsgiver har til meg av arbeids- og
fridager den neste måneden og hvilken helg jeg
får fri.

I det siste har det vært mye Trondheim og Tomsø,
men i november blir det juleshopping i London, og
jeg gleder meg allerede....

Og til våren blir det Oslo-New York, men dit får nok
ikke jeg fly, men utrolig morsomt for de som får....

8 kommentarer:

  1. Jeg har tenkt meg til New York neste sommer :-). Gleder meg!!! Det høres fint ut å kunne fly til London så ofte som du får, glemmer du noe den ene gangen kan du jo bare ta det på neste tur - herlig!

    SvarSlett
  2. Ååå..misunner deg den Londonturen..sukk..
    Men Tromsø og Trondheim er jo heller ikke å forakte:)
    Ha en fin uke!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Hei Solgunn.Det er bare det at jeg flyr nesten alltid tur/retur London og er ikke der på overnatting. Det tilhører skjeldenheten og derfor er det så kjekt når det skjer.

    SvarSlett
  4. Så heldig du som skal til London!! Skjønner at du gleder deg :-)

    Og som svar på kommentaren din på bloggposten min om ting jeg "måtte" ha, jeg er helt enig med deg :-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Du har ikkje vanleg 9-16 jobb, skjønnar eg!
    Kjekt for deg å få juleshopping i London.
    Eg skal manne meg opp til å ta fly til Paris når eg vert 50! - Men det er leeenge til ;)

    SvarSlett
  6. Morsomt med juleshopping i London. Min datter bodde noen år i Cheltenham mens hun studerte. Da ble det mye reising til England, men etter det har jeg ikke vært der.

    Bente

    SvarSlett
  7. så herlig med jule shopping. kos deg masse. er veldig misunnelig

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett