Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 6. oktober 2010

A Parent's Wish - For My Children

Jeg har en gammel far på 92 år som fortsatt bor
alene i mitt barndomshjem og steller seg selv og
denne gikk rett i hjem....



Jeg skal prøve å ikke bli irritert over
at jeg må sitte ved symaskinen å lappe gamle
klær som er utslitt for at han ikke vil ha på seg noe
nytt...

Jeg skal prøve å ikke bli irritert over at klærne
hans ikke alltid er rene....

Jeg skal prøve å ikke bli irritert over å høre
de samme tingene om og om igjen...

Jeg skal prøve å være mer tålmodig...

4 kommentarer:

  1. Tåredryppende og fin video det der...

    SvarSlett
  2. Tålmodighet er ikke alltid like lett, det vet jeg. En tankevekkende video.

    Bente

    SvarSlett
  3. Heilt utrulig fin film.
    Det er jo slik det er i virkeligheten.
    Det er jo det me opplever nå....
    Jammen ska me vera tålmodige, mykje å tenkja på her ja...

    SvarSlett
  4. må bare si at så fint bilde du har lagt øverst. Utrolig morsom . lenge siden ejg har vært inne hos deg nå og synes du har lagte mange flotte innlegg

    SvarSlett