Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 20. oktober 2010

Å gi blod...

har jeg hatt lyst til så lenge og
i går meldte jeg meg som giver...




Tidligere kunne jeg ikke gi blod på grunn av
jobben min, men nå er heldigvis reglene løsnet
opp litt. Nå kan jeg være blodgiver, men kan ikke
fly før 48 timer etterpå.

Å gi blod er en fin og enkel måte å hjelpe andre
på og det er bare å registrere seg på giblod.no

Så trykk i vei på pc`n og registrer deg, enkelt og
meningsfylt....

2 kommentarer:

  1. Kjempefin oppfordring!

    Flinke deg!

    ha en fin dag, klem mette

    SvarSlett
  2. Flott at du også har meldt deg som giver. Dette er noe Norge trenger! Jeg har gitt blod i mange år til jeg gikk over til plasma og trombocytter (blodplater), men dessverre kan jeg ikke gi noe av dette lenger.
    Håper flere kommer etter.

    Bente

    SvarSlett