Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 5. oktober 2010

Et av genene jeg mangler....

er genet for shopping....



Jeg har tilbragt mange timer i diverse
klesbutikker i dag på jakt etter noe nytt
for å lyse opp høstens litt stusselige mørke...

Jeg vandrer fra butikk til butikk og ser ikke noe
jeg har lyst på og frustrasjonen blir komplett.
Da er det bare å styre mot nærmeste kaffebar....

Jeg diskuterte dette med min kollega som har
11 garderobeskap, jeg har 3 (à 50 cm)

Tror jeg har noe å lære av Becky Bloomwood....

4 kommentarer:

  1. hei hei
    har funnet meg en butikk jeg hvor jeg får god hjelp og stilen er akkurat passe for meg. ganske kjekt syntes jeg :)
    hilsen anita s

    SvarSlett
  2. Hi,hi! Slik er det ofte. Ein går for å finne noko, men ender opp med kaffi. Eg er ekstremt dårleg på shopping.

    SvarSlett
  3. 11 garderobeskap er vel i meste laget synes jeg. 3 er vel mer normalt. Slik jeg har det er at jeg finner ting når jeg ikke skal shoppe. Og når jeg skal shoppe, finner jeg ingen ting.

    Du har jo et godt forslag til klær i ditt tidligere innlegg.

    Ha en god dag, fra Bente

    SvarSlett
  4. Vet du, jeg er likedan! Har en mann som derimot elsker a shoppe... Selv har jeg ikke talmodighet. Jeg gar som regel rett inn, kjoper det jeg skal og sa rett ut igjen. Ferdig. Godt a hore at det ikke bare er meg... ;-)

    SvarSlett