Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 1. september 2010

Vi har skiftet hotell....

fra Choice til Radisson Blu....



Dette hotellet blei oppusset for tre år siden og
det jeg ikke skjønner er hvorfor TV`n er
plassert sånn....

Når en ligger i senga og ser tv (noe de fleste hotell-
gjester gjør, tror jeg) må hode vris i 90 grader og
det blir ganske ubekvemt etter en stund.

Hmm, da har jeg følgende valg:

1. En aldri så liten ommøblering

2. Få vond nakke

3. Sitte i stolen og se på tv

4. La vær å se på tv og gjøre noe annet i steden

2 kommentarer:

  1. det er gjerne meininga at gjestene skal liggja på tvers av senga å sjå TV. Det var iallefall en merkeleg plass å plassera TVen.

    SvarSlett
  2. Helt enig, helt syk plassering av tv, tror nok de fleste hotell gjester ligger i senga og ser på tv. Jeg har nok litt tv dilla, ligger stadig i stabilt sideleie og kjører kanalslalom. Ønsker deg en fortsatt flott uke.

    SvarSlett