Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 9. september 2010

Å velge...

nye briller er ikke enkelt...



Jeg leser kjempegodt uten briller, men å se ting
på avstand er det verre med. Noen ganger er det
jo litt ok også, i alle fall hvis det er noe jeg ikke vil se....

Det jeg nå må få meg, er briller som jeg kan gjøre
begge deler med på en gang og det er ingen
billig fornøyelse. Ville mye heller brukt alle de
1000-lappene på andre ting. Kunne fått den flotte Burberry
eller Louis Vuitton vesken for eksempel...

Og det er jo ingen angrefrist om jeg kjenner at jeg
valgte feil infatning...

3 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det er valgets kvaler.
    Det er jo noe man skal ha på nesa en tid fremover:)
    Nå er jeg i den situasjon at jeg enda ikke trenger briller,men det kommer vel..:)
    Lykke til med valget!!

    SvarSlett
  2. kjenner til ditt problem alt for vel
    har begynt å bruke spacsever (vet ikke helt hvordan jeg skriver det)
    men nå kjøpte jeg meg nylig (ikke fått de enda) 2 par briller til 2000 kr.. dvs jeg har samme problem som deg, men ikke noe hokus pokkus på synest

    eller så har jeg gitt deg en liten utfordring..

    SvarSlett
  3. Skjonner det godt. Fikk briller selv na nylig. Skal bruke dem til a lese og ved bruk av PC, men ser ingenting ut i rommet. Det blir faktisk til at jeg bruker dem lite... De blir vel mere brukt nar synet blir verre!

    SvarSlett