Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 14. september 2010

Kjenner meg skikkelig lurt....

av Postens smartesker....



Studenten mangler diverse ting i Oslo
og mor sender smartpakke i posten...

Jeg kjøpte en ekstra stor eske 50x30x20
til 180 kr og fyllte den opp med 6 kilo, men fikk
ikke plass til alt.

Jeg dro på postkontoret for å sende smartesken
og damen i skranken opplyste da om at dersom
jeg hadde en egen tom og større eske å pakke i,
kunne jeg sende inntil 10 kilo for 150 kr og da hadde
jeg jo fått plass til alt og billigere hadde det vært....

Moralen er; kjøp ikke postens ferdigfrankerte
smartesker, det er ikke så smart....

4 kommentarer:

  1. Enkelt er ikke alltid smart nei....gjorde samme feilen i sommer selv :-). Men da har vi lært til neste gang!!

    SvarSlett
  2. Hmmmm... sa irriterende! Porto er dyrt uansett, men dette skulle man jo tro ville vaere et billigere alternativ? Isj. Haper studenten ble glad, da!

    ha en bedre ettermiddag og kveld!

    SvarSlett
  3. Arg!Har også følt meg lurt..

    SvarSlett
  4. Skjønner godt du føler deg lurt, makan!
    Suiteoppholdet på Grand hørtes kult ut. Vinke, vinke fra balkongen. ☺

    SvarSlett