Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 16. september 2010

Jeg sliter...

med å finne et bilde som jeg kan ha som
presentasjon av bloggen min...



Jeg skulle så gjerne hatt et bilde som er typisk
meg, men det er jammen vanskelig...

Dette er altså bilde av pianoet vårt (som nesten ingen
spiller på, men jeg tørker støv av), og det er
absolutt ikke meg, siden jeg hverken leser noter
eller spiller piano. Eller kanskje dette er meg, siden
jeg ikke fungerer uten orden, system og symmetri...

Eller kanskje det er meg å skifte litt fra tid til annen
siden jeg er vekt og ofte veier for og imot og ikke
helt kan bestemme meg...

Jakten fortsetter...

5 kommentarer:

  1. Forandring fryder veit du! Dersom du er flyvertinne så kan uniformen vere med?? Hehe! Eller noko frå hytta? (Meiner å hugse at du har hytte). Eller ...nei, eg veit ikkje..:)
    Det er iallefall mange bloggarar som har veldig fine og kunstneriske toppbilder.
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Litt vanskelig med header og jeg skal også endre min...en dag;)

    SvarSlett
  3. Jeg liker headerene dine!
    Og jeg liker symmetri, nesten alt jeg har er i par :) Synes jeg er vågal når jeg samle ymse ting på et stor fat, i et sammensurium :)

    Jeg fikk hjelp, er helt elendig på det med bilder, men søte Camilla hjalp meg..

    Jeg følger i spenning :)

    Nyt kvelden!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg synes det er moro å bytte header.
    Greit å følge årstidene også.
    Kanskje du har et flott høstbilde liggende?
    Ønsker deg en god helg!
    Klem.

    SvarSlett
  5. Jeg har holdt meg til en helt enkel header for jeg har sa mye annet "dill" pa siden min. Har provd a lage nye headere, men det blir bare "for mye". Uansett, synes dette var en steminingsfull header. Koselig a bytte og vaere kreativ innimellom!

    ha en fiin helg!
    klem Mette

    SvarSlett