Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 29. september 2010

Jeg hadde en plan....

om å la være å spise så mye sukker og den planen
varte akkurat i fire dager....



Trondheim er mitt andre hjem denne og
neste måned....

Etter å ha utforska et utvalg butikker etter klær og
støvletter (uten å kjøpe noe) var jeg kaffetørst og
stakk innom kaffebaren Dromedar, som forøvrig er
et veldig kjekt sted, på jakt etter kaffe.
Fristelsen blei for stor da DEN feite, lekre gulerotkaka
med deilig, myk krem stod der og bød seg fram.

Jeg var solgt...... igjen...

5 kommentarer:

  1. Jeg kjenner til det der.....gulrotkaker med krem er vanskelig å motstå.

    SvarSlett
  2. Det der er et håpløst prosjekt! Men -viktig å kose seg litt -også i hverdagen..

    Og gulrøtter er jo sunt :)

    Nyt dagene..

    Tove

    SvarSlett
  3. Ja, ja... Men 4 dager uten er bedre enn 4 dager med. Pa'n igjen! Hvis det bare blir sukker hver fjerde dag, sa er jo det ogsa noe! Jeg er i oppmuntringshumor, skjonner du - skal veies pa slankekurset ikveld ;-) Kryss fingrene!

    klem Mette

    SvarSlett
  4. Huff, ja jeg kjenner til den kaka...
    Mmmm... Uimotståelig! :)

    SvarSlett
  5. Shit au; - you only live once !!

    Nyyyyyt

    SvarSlett