Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 7. september 2010

En utfordring....

har jeg fått fra fruen med bloggen
A BIT(ch)SHY.....

Det hele går ut på å svare på spørsmål
ang. literatur og jeg leser en del, men synes
alikevel det er litt vanskelig å velge. Her
er i alle fall spørsmålene med mine svar;

Hvilken bok leser du akkurat nå?

Gifttreet av Barbara Kingsolver

Hvor liker du best å lese?

Hvor som helst bare det er stille

Hvilken bok skulle du ønske var
filmatisert?

Huset ved moskeen og Shantaram

Hva er favorittboka di?

Den er vanskelig, det er mange. F.eks. Havets katedral,
Huset ved moskeen, Ballansekunst, Vann til
elefantene osv.

Er det noe du ser frem til å lese?

Jeg skal lese One day av David Nicholls og
Freedom av Jonathan Franzen når den
kommer på norsk (denne får så mye ros i
Dagens Næringsliv og jeg må se om den er
noe for oss ""vanlige" også).

Hva synes du er den fineste fremsiden
på en bok?

Dette er min favoritt, jeg synes den er
bare vakker....




Jeg sender utfordringen videre til de av dere
som tar den på strak arm og
forteller oss andre hva dere liker å lese....

2 kommentarer:

  1. Hei! Du var rask! Det var det eg visste, at du var ei dame som les mykje! Eg noterer meg tips som går til venteleselista mi. Men fyrst var det desse nesten 1000 sidene som ligg og venter :)

    SvarSlett
  2. Hei - jeg liker også så godt å lese - skulle ønske det var mye mer tid til det. "Huset ved moskeen" har jeg lånt av en kollega, og ser fram til å lese den:)

    Ha en fortsatt fin onsdag - hilsen fra Bente.

    SvarSlett