Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 29. august 2010

Søndag formiddag....

er bakedag....



Morgenfugler får mye gjort tidlig. Frysen er tom
og må fylles opp til regntunge høstdager...

Jeg har laget Nigella Lawsons ingefærmuffins med
pære, kryddermuffins med rips og kardemomme-
horn....



Men, det som irriterer meg grenseløst er steke-
ovnen....

Den steiker så skjeivt og har gjort det siden den
var ny. Lyst oppå og brunt under og altfor mye steikt
på høyre siden og lyst til venstre i ovnen.Leverandøren
har byttet det som byttes kan og nå mener de at det
er jeg som ikke kan bake.....
(har kun 30 års erfaring)

Fikk tilbud om et telefonnummer jeg kunne ringe
for å få baketips!!!!!!!

8 kommentarer:

  1. Sann er min ovn ogsa. Jeg har bare gitt opp og resignert. Utrolig frekt a mene at du ikke kan bake...!

    Ha en fin sondag allikevel! De ser utroooolig gode ut!

    klem Mette

    SvarSlett
  2. Mmmm..synes jeg kjenner duften helt hit..
    Stekeovnen din lever nok litt sitt eget liv:)
    Kos deg med nybakte horn og muffins!

    SvarSlett
  3. så utrolig delig dette så ut..

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner faktisk duften helt hit ! Ser veldig bra ut. Jeg kan ikke bake så bra desverre, men trøster meg med utsalg fra åpent bakeri.

    Nyt baksten og søndagskvelden :)

    SvarSlett
  5. hahaha, fantastisk.....

    Hev kjøpet!!

    Såg nyyyydelig ut ja, sender du bort noen horn?

    SvarSlett
  6. Det er det frekkeste, telefonnr for baketips! Nei vet du hva! Men slik er dessverre min ovn også...

    SvarSlett
  7. mmm ... dette så veldig godt ut,
    så fink du er ...!

    ønsker deg en fin ny uke,
    strax er vi i september
    og høsten ønskes velkommen ...!

    SvarSlett
  8. må bare innom for å si.. tusen takk for så utrolig nydelig tilbakemelding. Det varmer et mors hjerte.. Ha en flott ukel

    SvarSlett