Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 19. august 2010

Siste feriedag...

avsluttes med krabbe og ett glass
hvitvin (siden det er jobb i morgen
tidlig)....



Fem ferieuker går fort og nå er det på "an"
igjen...

Vekkeklokken stilles på 04.30 og jeg skal ha
telefonvkt på flyplassen og må pakke for en
ventuell overnatting.

Pakking er ikke min ting, enten har jeg med for mye,
for lite eller har jeg ikke med de klærne jeg hadde lyst
å ha på meg den dagen. Og når det kommer til stykket,
har jeg egentlig ikke noe å pakke i det hele tatt....

og ikke vet jeg hvor den eventuelle overnattingen
blir heller....

Summa sumarum så håper jeg at ingen skal bli
syke sånn at jeg kan dra hjem igjen etter 4 timers
telefonvakt.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar