Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 22. august 2010

En flott paraply....

fra Lisbeth Dahl er jeg nå den heldige
eier av.....



Det var en søt dame som kom på flyet i Bergen
i dag tidlig som hadde med seg paraplyen. Da hun
så det flotte været da vi landet på Gardermoen
ville hun ikke bære den med seg og spurte om jeg
ville ha den...

Og det ville jeg selvfølgelig og den er helt ny og
ubrukt....

Det hele kom så uventet på at jeg føler at jeg ikke
fikk takket damen ordentlig, så tusen takk, snille
passasjer....

7 kommentarer:

  1. A, sa lekker fasong! Da har hun sikkert folt at hun har fatt ekstra god service av deg, vettu! ;-)

    SvarSlett
  2. Ser for meg opptrinnet: Sjokkert dame fra Bergen som ser sol for første gang på leeeenge :-), og frigjør seg fra lavtrykk med å gi paraplyen fra seg - HERLIG!

    SvarSlett
  3. Lekker paraply!!
    Så heldig du er.
    Kombinasjonen god service og gavmild dame
    tipper jeg..
    Skjønner godt at du ble litt perpleks:)
    Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  4. Du var jammen heldig du,men eg håper at du ikkje får bruk for den på ei stund endå

    SvarSlett
  5. ååå den var lekker. har sett noen hatt slik form i regned og den legger man merke til..
    ha en fin uke..

    SvarSlett
  6. Herlig!! Og ikke bare en paraply, men en skikkelig lekker en i tillegg..

    Nyt dagen!

    Tove

    SvarSlett
  7. Å så heldig du er!
    Jeg har ønsket meg en lenge men kun funnet
    de i i uønskede farger!
    Din er rå lekker! :)

    SvarSlett