Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 11. august 2010

Ekkle kryp....

brune Iberiasnegler som jeg ikke
vil ta bilde av engang...



Vi er hjemme en tur og da jeg stod opp i dag og så
ut på vår 80 m2 store gressplen, så lå det sikkert 30
ekkle, slimete og ufyselige brune snegler der....

Jeg på med støvler, hansker og hagesaks i hånd og de
fikk ikke leve lenge....

Hadde de vært svarte, hadde jeg nok bare samlet dem
sammen og kastet dem over til naboen...

5 kommentarer:

  1. ÆSJ, det var mange! Alle sniglar er ekle! Men leopard snigelen må du ikkje ta livet av. Dei skal visstnok jage vekk brunsniglane.

    SvarSlett
  2. Glad i naboen forstår jeg... ;)

    SvarSlett
  3. Vi har faktisk utrolig kjekke naboer så jeg hadde nok ikke egentlig gjort det. Hadde nok kastet dem på kjerreveien nedenfor hagen..;)

    SvarSlett
  4. De har nok hatt det godt i hagen når dokke he våre vekke så lenge :)

    SvarSlett
  5. Ja jeg skjønner deg godt jeg. Du kan tro vi har mange. har en bøtte med saltvann som jeg hiver de i. Så går de ut av tiden fort. problemet er bare det at de yngler så voldsomt.
    Klem og lykke til med jakten

    SvarSlett