Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 2. juli 2010

Overraskelsen var stor...

for noen år siden da disse vakre
peonene blomstret for første gang...



Jeg var på jobb og hadde overnatting i Amsterdam.

Vi ruslet en tur langs blomstermarkedet, min kollega
og jeg, og vi kjøpte hver vår georgineknoll, trodde vi....

Jeg plantet den etter alle kunstens regler og stor var
overraskelsen da det var en peon som blomstret....

Jeg er veldig glad for misforståelsen, for peonen er
bare utrolig vakker der den står i full blomst....

God sommerhelg til alle...

(Jeg skal fly ferierende nordmenn til sydligere
strøk hele helgen, men om 14 dager er det
FERIE og det i 4 uker...)

2 kommentarer:

  1. For noen herlige blomster! Fantastiske farger! Morsom overraskelse, ja!

    Er det ikke godt a se frem til ferien? Nesten slik at ventetiden er nesten halve gleden ;-)

    Ha en fin kveld!

    klem Mette

    SvarSlett
  2. Såå nydelige!

    Deilig å ha ferien å se frem til!

    Hørtes spennende ut med pimms :)


    Nyt en deilig helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett