Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 9. juli 2010

Nasjonalt lånekort....

fra biblioteket gjør at jeg kan besøke bibliotek
over hele landet....



Etter at boken er ferdig lest kan den leveres inn
på mitt lokale bibliotek, genialt....
(første gang jeg prøver, så håper det funker)

Her fra det flotte biblioteket i Tromsø. Jeg tok
turen dit og lånte "Vann til elefantene" som er så
varmt anbefalt av min veninne.

I parken utenfor kirken fant jeg meg en ledig plass
på en benk i det flotte været og begynte på boken.
Så langt virker den lovende....

Ha en strålende helg, med eller uten literatur...

3 kommentarer:

  1. Å så lurt! Virkelig genialt!
    Kos deg med boken!
    Jeg er straks ferdig med "hjemkomsten" og gleder
    meg til å kaste meg over neste bok...

    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Genialt spør du meg!! :) Særlig for de som reiser mye :)

    Ha en strålende helg!

    Klem Karina

    SvarSlett
  3. Kjekt med nye følgere :)
    Har lest om din gamle far. -Og kjenner godt til det med dårleg samvittighet ovanfor gamle foreldre....
    Ser at du er glad for at det kom regn. Det er IKKJE eg. Her har det bøtta ned nesten heile sommaren.

    SvarSlett