Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 1. juli 2010

I dag....

har vært en aldeles strålende dag...



Mine to jenter og jeg har vært på en koselig liten
bytur i nydelig sommervær og byen full av cruise
skip, Statsraad Lehmkuhl og turister...

De blei igjen for å se på sandvolleyball mens jeg
dro på sykehuset for årets mamografi, som
heldigvis var fin, og skuldrene blei 20 kilo lettere...

Jeg har blitt så fristet av å lese om Pimm`s på
bloggen My Corner of England at jeg glad og
fornøyd kjørte innom Vinmonopolet og kjøpte
en flaske og til Helgø for å kjøpe frisk mynte,
jordbær og 7 up...

Etter en deilig grillmiddag, flott sommervær og
Pimm`s i glasset kjenner jeg at akkurat nå har jeg
det godt...

1 kommentar:

  1. Sommerdagene er til for å nytes? Det glasset med forfriskende drikke så alldeles nydelig ut :-) Fine bilder, nyt sommerdagene :-)

    SvarSlett