Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 6. juli 2010

I dag igjen...

blei det middag fra Trines Mektige Matblogg...



Er jeg tom for middagsideer, tar jeg en titt inn på
Trines Mektige Matblogg. Der finner jeg garantert
noe familien liker...

Jeg bestemte meg for å lage Salmalaks med lun
spinatsalat, men så enkelt skulle det ikke bli...

Jeg måtte innom nesten alle matvarebutikkene (5) som
er på stedet jeg bor for å få kjøpt frisk spinat.
Da jeg kom til butikk nummer 2, hadde de en pakke. Den
var så stygg og råtten at jeg måtte informere personalet
om at de ikke burde ha den fremme tilsalgs...

Jeg fortsatte jakten til nr.3 og kom tomhent ut derfra og
fortsatte til nr.4. Jeg var nå nokså irritert over hvor
vanskelig det skulle være, og hadde startet plan-
leggingen av alternativt tilbehør. Gleden var stor
da de hadde to poser frisk fin spinat.... endelig !

3 kommentarer:

  1. Mmm..det så nydelig ut:)
    Rene orienteringsløpet du har hatt i dag:)
    Ha en fortsatt fin sommerkveld!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Mmm, det så jammen godt ut!

    SvarSlett
  3. Hei!!!

    Og TUSEN TAKK for hyggelig kommentar på bloggen min.

    Koselig blogg du har - legger meg til som følger.

    HA EN STRÅLENDE DAG!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett