Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 30. juli 2010

Graham Greene....

denne forfatteren skal jeg i alle
fall lese mer av...



En fornøyelig histore om ugifte Henry som er
blitt pensjonist fra jobben som bankfunksjonær
og dyrker, stuller og steller med sine georginer...

Han møter sin gamle tante Augusta i sin
mors begravelse og hun et et fyrverkeri
av en dame og hans rake motsetning.

Sammen drar de ut på reise...

Dette er fornøyelig lesning og boken er
skrevet i 1969...

1 kommentar:

  1. Jeg leste Graham Greene i mine yngre dager, nå er det lite lesing.. Men intensjonene er der!

    Har hatt to uker på hytta uten nett så nå har jeg lest meg nedover.. Lekker kjole, herlig bryllup og deilig inspirasjon hos deg!

    Du virker som en livsnyter og dte kan jeg like veldig godt :) Viktig å leve og kose seg både i hverdagen og til fest..

    Nyt en deilig helg!

    Sommerhilsen fra Tove

    SvarSlett