Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 8. juli 2010

Filmkveld...

I går kom "endelig" regnet og det var
helt greit, for nå er det tørt over alt...



Jeg tok turen til bibliotekt og lånte denne
filmen....

Jeg er generelt uinteressert i sport og
spesielt fotball, som det er altfor mye av på
tv og radio etter min mening.

Min bedre halvdel ser ikke mye sport han heller,
men i går våknet interessen for fotball litt til liv...

Jeg fant meg en ledig tv og koste meg med film
og var glad for regnet som kom. Hadde vel aldri
trodd at jeg skulle bli glad for regn noen gang.
Det bruker vi å ha nok av her på Sørvestlandet....

Det var visst bare i går, for i dag er det like tørt
igjen og deilig temperatur...

1 kommentar:

  1. Ja, denna fotballen du. Jeg har ikke helt den store interessen jeg heller. Heldigvis er jeg ikke gift med noen forballidiot heller. Men det hender han titter litt, setter meg med pc`n eller en bok jeg da. Han min er veldig gira på sykkel han, og nå er det jo Tour de france. Da er det ikke alltid jeg får kontakt. Han er sånn som har sykklet Trondheim - Oslo vet du, så han synes vel at han er en av gutta. Regner her også i dag. Koser meg inne. Ha det fint!

    SvarSlett