Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 5. juni 2010

Sengen min....

har jeg byttet ut med hotellsenger denne
helgen...



Jeg dro på jobb i går og er ikke hjemme før
mandag kveld....

I formiddag gikk jeg en tur utenfor byen og
kom til Haraldshaugen....

Der, i solskinnet, fant jeg ly for den kalde vinden,
spiste jordbær og så utover havet og betraktet nydelige
små lam som beitet på jordene.

Stakkar, de vet ikke hvilken skjebne som venter
etter sommeren...

1 kommentar:

  1. Herlige bilder! Sa flink du har vaert med Photoscape! ;-)

    Du far lagt inn tekst pa bildet om du
    forst lager billedsammensetningen du onsker,
    sa gar til "Edit" og
    deretter velger "Object" (nederst til venstre)
    og sa "T" for text eller "Rich Edit". Det er ikke sa komplisert som det hores ut som.
    Lek deg frem, det gar sa bra, sa!

    SvarSlett