Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 15. juni 2010

Morgenkaffen.....

må jeg fint ordne med selv når min bedre
halvdel ikke er hjemme....



Min datter og jeg dro til Stavanger i dag for å
ha det litt hyggelig sammen etter russetid og
eksamenskjør...

Hun skal på ferie med venner på torsdag og
jeg lurer på hvor årene er blitt av. I august flytter
hun til Oslo for å studere og plutselig er begge
jentene ute av huset... Kjenner at det er litt
vemodig at hun heretter bare kommer hjem
på "besøk"...



I kveld har vi spist is med marengs....

Vi kom til å prate om da hun var på fortball-
turnering i Skagen i Danmark. Der spiste vi
kuleis med marengs og har ikke gjort det siden...





2 kommentarer:

  1. Is med marengs... hores veldig godt ut!

    Kos deg med jentene nar de er hjemme!

    klem Mette

    SvarSlett
  2. Kjenner meg så godt igjen i at det er vemodig når ungene flytter ut. Sønn vår studerer jo medisin i Oslo han begynte der rett etter vidregående. Jeg synes det var kjempegøy at han kom inn, men huset ble jo så stille, vekk var heavymusikken. Jeg sliter enda med at jeg savner han enda han har bodd der i 2år nå. Fredag skal vi inn å hjelpe han å flytte, han flytter sammen med kjæresten sin nå, og skal jobbe i Oslo i hele sommer. Sukk, de er blitt så selvstendige. Men koselig å være ammen med de når de kommer hjemom.
    Hihi ja, tenker på deg når jeg tenker på flyskrekken min, at du faktisk har det som jobb.Blir vel som hos meg på jobb hvor det er mnange som kommer med tannlegeskrekk. Ha en super kveld!

    SvarSlett