Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 18. juni 2010

Kontrastenes dag...

Jeg dro med NSB til Kristiansand kl. 06.30 i
dag tidlig....



Jeg reiste hjemmefra i litt "gufsete" vær, men det
blei bedre og bedre jo lenger sør jeg kom...

Så deilig det er å sette seg på et tog, ta en kopp
kaffe, slappe av og lure på hvem mine medpassasjerer
er og hvor de skal....

Revebjellene jeg plantet blomstrer nå, makrellen
er fisket av min bedre halvdel og på hytta har det i
dag vært både kuling og vindstille, sol og skyer, regn
og hagl, lyn og torden.....

2 kommentarer:

  1. Jeg ser at photoscape er noe jeg må lære meg. Så lekre bilder og colleage'er du har lagd! Kjempeflott!

    Ser at jeg i disse hektiske dager har gått glipp av flere innlegg og har kost meg og lest litt nedover :)

    Ja -tenk hvor fort tiden går. Mine blir nå 7 og 10, men jeg var sent ute :)

    Ha en koselig kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Du ser ut til a kunne kose deg uansett vaer og hvor du er! ;-) Nyttig!!!

    Ha en riktig fin lordag!
    klem mette

    SvarSlett