Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 2. juni 2010

I kveld...

blir det gjennsyn med gamle klasse-
venninner....



Dette er bilde fra et bursdagsselskap.....

Jeg er foran i midten med rød kjøle og min
venninne og bursdagsbarn i lys blå kjole ved
siden...

Hvilken søt gjeng.... tror det må være i midten
av september i 1969-70

Husker at vi i bursdagsselskap ofte blei servert
spiralloffskiver med gelè og piska krem og hver sin
liten brusflaske med hull i korken og sugerør....

Men i min venninnes selskap var det alltid ekstra
stas, for da fikk vi pølser og potetstappe.....

4 kommentarer:

  1. Sa moro! Jeg har ogsa kontakt med endel av mine "gamle" klassevenninner og en av dem ble bestemor i helgen! DET er rart a tenke pa - hun er jo forsatt den samme fniste 7-aringen for meg!!

    Kos dere!

    SvarSlett
  2. Skjønner at vi er nokså like unge :) når jeg leser dette. Kunne vært bilde fra en av mine bursdager.. Smiler og nikker gjenkjennende til serveringen -og rødbrus med hull i korken :)
    Gode minner!

    Ønsker deg god mimring og koselig kveld med venninnene :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så hyggelig da..moro å treffe gamle venninner og
    mimre tilbake:)
    Kos deg i kveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Så gøy å være sammen med gamle barndomsvenniner. Jeg har god kontakt med mange av mine. I morgen skal jeg møte to fra jeg gikk på videregående. Kjempe gøy! Håper du koser deg i sommerværet. Ha en flott kveld.

    SvarSlett