Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 6. juni 2010

I går....

blei det tid til mye....



40 timer i Haugesund må fylles med noe....

Det blei tid til Haraldshaugen, shopping (en selvfølge),
episoder av In Treatment (NRK2) jeg har gått glipp av
(jobbet kveld i det siste, noe jeg absolutt ikke liker)
film på hotell TV og ikke minst kino og damene i
Sex & the city..
Og jammen har jeg ikke fått lest noen
kapittel i boken jeg holder på med også....

Og i dag tar jobben meg til motsatt ende av landet....

3 kommentarer:

  1. Og motsatt enda kan kanskje være helt oppe i nord, og her er det kaldt! Brrr, 3 grader og nordavind :-)

    SvarSlett
  2. Likte du filmen? Jeg og tre venninner var på premieren på fredag. Sol, kjole, stiletthæler, cosmopolitan og kino (og overdose smågodt) gjorde godt i en kjedelig eksamenslesehverdag :)

    Tror jeg likte best: "I am womaaaaaaan, sitting at the table over theeeeere!!!" herlig..

    klemklem

    SvarSlett
  3. Oj, så effektiv du er. Fått sett den berømte filmen du da.... jeg har også lyst til å se den. Dattra mi var på den i går. Ho er vel det man kan kalle hel frelst på dissa damene. Skjønner godt at du ikke liker å jobbe kveld, det er ikke gøy, jeg gjorde det mye den tiden jeg jobba på reisebyrå. Nei, livet er ikke enkelt, og nå som det er sommer vil jeg helst ha ferie. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett