Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. juni 2010

I dag har vi feiret....

med god middag og de beste gulerotmuffins
ever..... på My Corner of England...



Vi har mye å feire og slo til i dag da hele
gjengen var samlet...

Elstedattera blir 27 år 6. juli og er da i Frankrike
på ferie...

Hun er nå ferdig med master i revisjon fra NHH
i Bergen...

Hun har fått leid en grei leilighet i Stavanger der
hun skal jobbe fra høsten...

Yngstedattera blei 19 år 23.juni og var i Tyrkia
på ferie da....

Hun har fått diplom for jobben hun gjorde for
Krafttak mot kreft....

Hun har fått stipend fra skolen for kjempegode
karakterer....

Hennes eksamensresultater er supre....

Ja, det er mye å feire og være takknemlig for og
i dag er det "Damenes detektivbyrå nr.1 på tv....

3 kommentarer:

  1. Sa sot du er som refererer til muffinsene mine! Haper de smakte! ;-)

    Sa hyggelig med sa mye a feire med bade bursdager for jentene dine og kjemperesultater for de begge! Dette er oyeblikk man ma ta vare pa!

    ha en god kveld!

    klem Mette

    SvarSlett
  2. Kjempehygglig å hilse på Tine på søndag!! Kundene skrytte av sykkeltimen hennes!!

    Det er viktig å feire - vi må feire det vi kan!!

    Sommerklem ifra meg....

    SvarSlett
  3. Så mye å feire! Gratulere med alt sammen, gøy når det går bra med ungene. Det er det viktigste her i livet for meg også. Har de det bra har jeg det bra. Muffinsen så jo så gode ut... deilig å kose seg, jeg har fri i dag, og holder på å lage middag som vi skal ha i kveld. Blir gryte med mye grønnsaker... godt. Ha en fin dag!

    SvarSlett