Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 9. juni 2010

I dag har jeg hatt det fantatisk...

ikke på Orrestranda, men hjemme i hagen...



Endelig forsvann den kalde vinden og dagen er
tilbrakt i hagen med bok, kaffe og middag på
kinarestaurant....

Den flotte dagen fikk meg til å tenke tilbake
til 2004 da dette bilde ble tatt på Orrestranda...

Det var knallvær i dagesvis, vannet varmt og ingen
brennmaneter. Stranden var full av glade mennesker,
parkeringsplassen sprengt og biler parkert nesten
kilometervis langs veien. Jeg er så heldig å bo bare
10 minutter i bil fra stranden. Og tenk, det er bare
halve stranden som er på bildet. Den er like lang mot
sør....

Desverre er ikke hver sommer som denne på bildet,
men hvert år dukker håpet opp på ny.... og det
gjorde det i hagen i dag...

5 kommentarer:

  1. For en flott strand!!Kan tenke meg den er stappfull på en varm sommerdag.
    Vi får håpe på ny 2004 sommer:)
    Fortsatt fin kveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Så deilig! Her må man nyte mens finværet er tilstede :)

    Nyyydelig strand, og så deilig å ha den 10min hjemmenfra!

    Nyt kvelden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. A for et sted! Vi ma vaere optimister og regne med at det fortsatt er hap for en knallsommer!!!

    klem Mette

    SvarSlett
  4. Herlighet for en strand!
    Nydelig! Får håpe på en knall flott sommer! :)

    SvarSlett
  5. Skjekk den heeerlige sanden tante!

    SvarSlett