Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 4. mai 2010

Red polkadot bikini....

Jeg får alltid lyst på ny bikini når
sesongen nærmer seg....



Denne fra Lexington synes jeg ser
ganske kjekk ut, litt anderledes
utforming av toppen... og så liker
jeg rødt...

Men, der er jo ikke sånn jeg kommer
til å se ut om jeg tar den på....

Etter vinterens innpakning er huden
british blue, kiloene er ujevnt fordelt og
på et merkelig vis er huden også blitt
litt for stor for kroppen... henger
både her og der...

Ingen fornøyelse å gå inn i prøverommet,
så kanskje jeg lar det være og bruker
bikiniene fra i fjor....

Penger spart...

3 kommentarer:

  1. Du trenger heldigvis ikke gå inn i prøverommet, du bare bestiller på lexington.com, og så smører du deg daglig inn med Dove summerglow!! "Da varta bra, vett du, Ingrid!!" (sol får vi bare rynker av!!) Min bikini for sesongen er kjøpt på ebay - kjekt å slippe å prøve;-))

    SvarSlett
  2. Kjør på med ny bikini! Denne var både fresh, klassisk og deilig sommerlig!

    Med litt sol på kroppen tar alt seg bedre ut og humøret stiger..

    Jeg gleder meg virkelig til sommeren selv om det er mange år siden bikini kan sies¨å være et flatterende plagg for meg :)

    Nyt våren!

    Tove

    SvarSlett
  3. Likte den overdelen, ja!

    Enig i at Dove summerglow "hides a multitude of sins" ;-)

    SvarSlett