Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 5. mai 2010

NRK 2.....

så jeg på i går kveld...

"Dei dansande gutane til krigsherrane" var
programmet og det sendes også i kveld
kl 23.30.

Afghanske klanledere og krigsherrer kidnapper/kjøper
fattige unge gutter og holder dem som sexslaver og
kler dem opp i kvinnerklær, de må danse, synge og
underholde disse voksne mennene og til en hver
tid være til deres disposisjon....

Jeg ble helt opprørt og har tenkt på det hele dagen...

Norge er kåret til verdens beste mamma-land og
Afghanistan det værste.... For en kontrast.Tenk å være en
afghansk mamma som helt hjelpesløs sitter og vet at
sønnen misbrukes... noen ganger solgt av pappaen.....

Programmet er også på nett-tv....

1 kommentar:

  1. Skal jeg se når jeg får tid! Får besøk av Camilla i helgen, så nå skal jeg sprenglese i dag sånn at jeg kan ta meg litt fri til å være med henne i helgen :) I morgen er det meldt 14 grader og sol, så jeg skal kjøpe reker og hvitvin vi skal ha når hun kommer, jippi!!

    SvarSlett