Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 15. mai 2010

Lykke....

Vi må søke vår egen lykke. Ingen har
noensinne levd våre liv, så det finnes ingen
bruksanvisning...



Disse ordene er sagt av forfatteren Linda Olsson,
dessverre ikke mine.... men skulle ønske de var....

Jeg fant ordene i dagtidlig på nettet....

Jeg våknet kl 06.00 på hotellet, lagde en kopp kaffe,
surfet litt og synes litt synd på meg selv.
Jeg skal jobbe til halv to i natt og har fått et (unskyld meg)
"drittprogram" for juni....

Da var det godt å komme over en side med fine ord
til ettertanke.....

Hun samme Olsson sa også at "Noen ganger kommer
de gode tingene til oss så stillferdig"

Jeg opplevde det som så vakre, sarte ord...

4 kommentarer:

  1. Nydelige ord å ta med seg på veien..

    Ønsker deg fin jobbedag/natt. Håper du har god lang fri i ettertid :)

    God 17. mai ønskes fra Tove

    SvarSlett
  2. Huffda, hva har de gitt deg i juni som er så kjipt? Bare charter med slitsomme haugesundere? ;)

    Hvis det er noe trøst så er studentdatterens program og dagen mest sannsynlig mye kjedeligere:

    stå opp 07.30
    lese til 19.00 (ikke superfestlig når sola skinner og det er godstemning i byn)
    gå på trening/jobb
    komme hjem og se på tv i en times tid
    legge seg
    stå opp og gjøre det samme om igjen!

    Men 17. juni da er lesingen (forhåpentligvis) over for godt!!!

    Ha en fantastisk helg og hils russejenten når du kommer hjem :)

    SvarSlett
  3. Veldig vakre ord!

    Tenk pa at etter juni kommer juli! Kanskje feriemaned for deg? DET er jo noe a se frem til.

    God vakt!

    SvarSlett
  4. Virkelig vakre ord - slik er lykken :-)

    Så "Dei dansande gutane til krigsherrane" Virkelig sterk dokumentar- verden er brutal for mange barn.

    God helg

    SvarSlett