Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 9. mai 2010

I hagen vår....

er det nå full aktivitet....

Desverre også en del som ikke har klart seg
gjennom den unormalt kalde vinteren vi hadde...

Blant annet tre store flotte klatreroser har
gitt tapt...



Men morelltreet det blomster og koste seg i
solsteiken i går.... det er bare vakkert...



Rabarbraen er også snart klar for høsting....

Jeg elsker rabarbra og skulle ønske tua var
dobbelt så stor....

Jeg er så heldig at jeg har en bedre halvdel
som stuller og steller i hagen mens jeg sitter
i stolen med solhatt, shorts og bok og bare
nyter alle godene...

2 kommentarer:

  1. Heldiggris! ;-)
    Sa deilig at varen er kommet for fullt! Synes jeg har satt storre pris pa varen i ar enn noen gang for.

    Rabarbra er topp! Jeg hadde nettopp kjopt en liten rot som jeg har i en stor potte, men ble skuffet da jeg horte at man ikke skal hoste noen det forste aret for at den skal komme bedre tilbake neste ar... Det blir kjoperabarbra pa oss i ar og, da. Frukt og gront er stort sett billig her borte, men jeg ma innromme at det svir a betale for ting jeg med letthet kan dyrke selv som rabarbra og rips...

    Ha en fin sondag!

    SvarSlett
  2. Så heldig du har som har en mann som er interessert i hage :)

    Det er såå nydelig når det begynner å spire og gro.. Ser at det kommer her også.. Jeg har neglisjert hagen så langt, men må ta et røsk og gjøre det pent til 17. mai..

    Har startet med litt planter på terrassen, men avventer litt med de mest sårbare. Er ikke noe flink til å bære inn og ut..

    Ha en flott søndag!


    Tove

    SvarSlett