Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 31. mai 2010

Hårfrisyren min....

har de siste to ukene blitt rost opp i skyene av
både familie,venner og kollegaer og det er jo alltid
kjekt...men det toppet seg i går...

Et flott amerikansk ektepar stoppet
opp foran meg da de gikk av flyet i
Ålesund i går kveld. De stoppet begge to for å
rose det, etter deres syn, fantastiske håret mitt...

Jeg ble litt flau, men også takknemmelig og rørt...

Jeg skulle jo selvfølgelig hatt et bilde, men siden jeg ikke
utstår å bli fotografert, blir det bare tekst. Men det var
en fin opplevelse det er kjekt å dele med andre....

TUSEN TAKK, Tonje, for den flotte klippen du gjorde
for to uker siden....

3 kommentarer:

  1. Det er alltid koselig å få positive kommentarer, men akkurat nå savnet jeg veldig et bilde :-)

    SvarSlett
  2. Så koooooselig!!! Det er jo flott at folk SIER det!! - Og ikke bare tenker det!!

    SvarSlett
  3. Det var jo det jeg og kommenterte på jobb i går:)) Hu Tonje hvor jobber hun.....

    SvarSlett