Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 24. mai 2010

Hagedrømmer....

har jeg mange av...



Jeg ønsker meg en frodig hyttehage
som denne fra det nyeste Interiørmagasinet...



Men som dere ser et det et godt stykke
arbeid og ikke minst god vekst som gjenstår.

Epletrærne vi plantet i fjor blei i vinter
mat for rådyr....

Vi har plantet sjasminhekk som jeg håper
skal bli en solid innramming av hagen.... og hele
området kommer til å dufte sjasmin, kanskje
for mye av det gode...



Hortensia er noe av det flotteste jeg vet og
drømmer om at om litt skal min se sånn ut...



Foreløpig er det som dette, med to revebjeller
foran hortensiaen.....

Roma blei ikke bygd på en dag ei heller
hyttehagen....

5 kommentarer:

  1. Nei, det kommer! Helt sikkert! Mor hadde en stor hage som bare var et stort leirejorde da vi flyttet inn i huset - jeg husker det "leire-havet" enda. Det tok ikke mange arene for det hele var nesten som en jungel... Du skal se det ser bedre ut nar sommeren far ordentlig tak!

    SvarSlett
  2. Synes du er godt i gang jeg..:)
    Sjasminhekk er kjempefint og dufter sommer!!
    Fortsatt fin kveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Høres ut som flotte planer for hagen din! Synes du er godt igang.. Tror det blir kjempeflott ;) Inntil videre er det bare å spe på med noen velplasserte krukker :)

    Ha en flott pinsekveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Meg igjen! Takk for den hyggelige kommentaren pa bloggen min! Til ditt sporsmal: Jeg lastet ned Photospace (gratis fotoredigeringsprogram) og bruker det til bildene mine. Har lyst pa Photoshop, men koser meg forelopig med a utforske Photospace.
    Ha en fin dag!

    klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Du har helt rett, Roma ble ikke bygd på en dag. Mange planer i hode mitt også, elsker å sitte å ble i sånne blader. Blir jo helt syk. Jeg også elsker Hortensia. Men jeg har klart å drepe en i år allerede. Trodde jeg kunne ha den ute jeg, men så viste det seg at jeg hadde kjøpt en inne Hortensia. Ikke mye å få gjort noe med. Ha en forsatt fin uke.

    SvarSlett