Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 20. mai 2010

Endelig....

etter to år har vi fått kjøpt en
sittegruppe og fluktstoler til
hytta....



Til nå har vi bare hatt strandstoler og det er
ikke så komfortabelt for store gjester, som
har problem med å komme seg både opp og
ned i stolen....

Jeg ønsket meg gamle fluktstoler, men det
var umulig å få tak i, har prøvd lenge..... ikke så
enkelt å finne nye heller forresten, som det er litt
kvalitet på....

Men nå håper jeg det snart er slutt på
kjøpinga, for jeg vil så gjerne være fornøyd
med alt det jeg allerede har....

Kjenner at jeg ikke liker at vi
skaffer oss flere og flere ting vi
ikke trenger, men som vi likevel har lyst på ....

Stadig er det nye moter og trender rundt
oss som påvirker oss til å ønske noe nytt...

2 kommentarer:

  1. Helt sant, vi skaffer oss ting vi ikke trenger hele tiden. Finner noe hele tiden jeg. Bruker nok mye penger som vi ikke burde. Jeg har en mann jeg som elsker å shoppe. Det er farlig det. Han er mye værre en meg. Heldigvis har jeg kontroll på økonomien her i huset. Mor styrer med jernhånd..... men jeg elsker å handle jeg også, særlig når jeg er på ferie.

    SvarSlett
  2. Skjonner godt hva du mener. Men jeg opplever oftere og oftere at nar jeg gar inn i butikker sa er det ingenting jeg trenger eller vil ha... Det er blitt fullt med arene og samtidig sa foles det feil a bytte ut ting som er fullt brukbare bare fordi det er kommet en ny modell. Ikke for det - jeg blir jo fristet, men jeg kjenner jeg tenker oftere pa om jeg kan fornye det som er uten a erstatte det... Kan det vaere alderen, tro? ;-)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett