Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 11. mai 2010

Dette usjarmerende krypet....

fant jeg i lommen på uniformsjakken min....



Jeg stakk tilfeldigvis handa i lommen og kjente
noe ekkelt og dro opp denne. Jeg hylte og bar meg,
slengte det i gulvet og hoppa rundt som
om jeg var bitt av noe.....
og ja, min bedre halvdel stod og lo.....

Heldigvis oppdaga jeg krypet hjemme og ikke
ombord i flyet. Jeg er livredd småkryp som finner
på å komme i nærheten av mine hender....

Tingen er at dette var en hevnaksjon fra min bedre
halvdel... og dette krypet er laget av silikon (utrolig
ekkelt å ta i) og noe han bruker når han fisker.
Børstemakk heter det visst....

2 kommentarer:

  1. For en ramp! De er som sma guttunger innimellom... ;-) stakkar deg! Eller er du kanskje vant til a bli utsatt for slike pek... ;-)? Det blir i allefall ikke kjedelig i heimen!

    SvarSlett