Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 17. april 2010

Jobben kaller......

og i ettermiddag blir jeg nødt til å sette kursen
vestover....

Har hatt et par kjekke dager på
hytta med nydelig vær, men det hele har vært
litt surrealistisk. Lurer på når denne akseskya
en gang gir seg om det hele har vært litt
overdrevet.... tiden vil vise.

Jeg tenker på fugleinfluensa, svineinfluensa,
kugalskap osv. som vi blei mer eller mindre
hysteriske av. Ser ut til at vi blir livredde for
det meste. Det er tross alt farlig å leve og ingen
overlever, heldigvis...

Og så tenker jeg på SAS
og økonomien som ikke er den beste for tiden.
Vil jo gjerne beholde jobben min som jeg er så
glad i.....

I alle fall så har jeg jobbedag i morgen og tiden
vil vise hva den dagen bringer. Skulle egentlig
til London og hjem igjen. Jeg har fri mandag,
tirsdag og onsdag, så kanskje setter jeg kursen
mot Lillesand igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar