Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 22. april 2010

Aske, aske og mer aske....

når vil dette ta slutt......




Jeg dro optimistisk og glad til fly-
plassen i dag for å ha standbyvakt....

Det som møter meg er stengt
flyplass IGJEN..... mange oppgitte
kollegaer som skulle hit og dit og ikke
minst frustrerte passasjerer....

Vi hadde det veldig trivelig sammen
alle timene vi satt på crewrommet og
ventet, mine kollegaer og jeg, men
håper dette gir seg snart, og vi kommer
tilbake til et normalt liv, fornøyde
passasjerer og et strålende SAS.

5 kommentarer:

  1. Oppdaget deg akkurat og fant inspirasjon via nydelige bilder og god mat.

    La meg som følger og gleder meg til nye innlegg :)

    Ha en finfin kveld,

    Tove

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar pa bloggen min! Ja, bloggen er vel litt som livet mitt - fulgt av mye forskjellig ;-)

    Jeg liker din blogg ogsa! Mange gode mattips! Jeg er ogsa stor Nigella fan (sjokoladekaken hennes er MEGET farlig...) og Jamie fan. Han har forresten nettopp apnet ny restaurant her i min engelske "hjemby".

    "Askekonsekvensene" har begynt a gi seg her borte.. vi venter allikevel i spenning om det blir mere av det...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Ja, Jamie er titt og ofte innom vårt kjøkken ... hans matprogram som er blitt vist her er fantastisk kjekke.

    SvarSlett
  4. God kveld, Martilie

    Veldig kjekt at vil følge meg på bloggen min...

    SvarSlett
  5. Huff den askeskyen, har en mann som skulle vært i Athen disse dagene med jobben sin, men det ble det jo ikke noe av. Håper det snart gir seg, vil jo ikke at den skal ødelegge for ferien vår ihvertfall. I disse dager er jeg glad jeg bytta jobb fra reisebyrå til tannhelsesekretær. Selv om hjerte mitt banker for Vingreiser enda. Ha en super helg.

    SvarSlett