Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 2. mars 2010

Trondheim....

Jobben tok meg til Trondheim i dag tidlig, via Bergen og Ålesund. En hare, ja, en hvit hare kom plutselig pilende over veien ved Solastranden da jeg kom kjørende.... Rådyr har jeg møtt på fra tid til annen, men tror faktisk jeg aldri har sett en hare i levenede live før...

Ut å lufta meg måtte jeg jo, selv om været var veldig skiftande. Var ikke i handlemodus for klær, men krims krams derimot.... det er nesten alltid uimotståelig. Fann disse kule fuglehusa og hadde valgets kvaler...de stod der og ropte og ropte så sårt...


....valget falt på dette søte huset som er noe mindre.... er enda ikke sikker på at jeg valgte rett... vet ikke hvor jeg skal ha det heller, men klarte ikke gå ut av butikken uten å kjøpe ett av husa. I tillegg var jeg på søstrene Grene og kjøpte med meg flere pakker servietter. Der er bare juleservietter i skuffen hjemme, så det trengtes..... Det blir tidlig i seng og URIX blir det nok ikke på meg i kveld. Vekkeklokka står på 04.10 zzzzzzzzzz.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar