Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 18. mars 2010

En travel dag...

I dag har jeg hatt hendene fulle av gjøremål og da er det godt å få maten servert...

Har blant annet vært på Ikea. Der fortalte jeg en ung ekspeditrise at hun var så fantastisk hyggelig og hjelpsom "and that made her day"!! Hun ble helt rørt og takknemmelig...

Min bedre halvdel har stått for delikat og kjempegod appelsinmarinert laks med jærske gourmetpoteter...

Kanelruller med grovt mel er laga av russejenta i huset... De er GODE !!!!

Jeg har fått oppskrifta og deler den gjerne:

600 gr hvetemel
200 gr byggmel
200 gr grovt hvetemel
7-8 dl vann
40 gr smelta smør
200 gr sukker
50 gr gjær

225 grader i 15 min

3 kommentarer:

  1. datteren som spiser kjedelig studentmat18. mars 2010 kl. 23:00

    Jeg dør på meg av misunnelse av alt denne gode maten..vennligst fortsett med dette neste uke!

    SvarSlett
  2. Ja, det fortsetter nok. Vi har alltid god mat, vi...

    SvarSlett
  3. Du er heldig som har fleire matlagare i huset. Alltid mange eksotiske retter

    SvarSlett