Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 11. februar 2010

Vinter på hytta...

Etter å ha spadd frem hyttedøra, koste vi oss med hjemmelaget lasagne og nydelig rødvin. Fantastisk godt å komme ned på hytta igjen. Det er så godt bare å være der og dagene blir fyllt med et annet innhold enn hjemme.



Gitaren trengte nye strenger å spille på...


Søndag var det nydelig værog vi var på tur med kaffe og mat. Fjorden er helt igjenfrosset og mange isfiskere prøvde lykken, men de er visst ikke kommet med på bildet..

Fristelsen blei for stor, jeg måtte ut for å grave en snøhule i skavlen utenfor hytta. Jeg innredet med teppe og lys og min bedre halvdel ble invitert på en akevitt. Tror han var veldig imponert over at jeg fikk det til.... det hadde han ikke trodd nei...


Geni. Gjett hvem som vant :))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar