Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 14. februar 2010

Fastelaven....

Fastelaven, morsdag og valentinesdag på en og samme dag... kunne blitt en stri dag, men jeg har vært på jobb hele dagen. Stritt nok det. Da jeg kjørte hjem, så jeg for meg det stettfatet med kremfyllte boller med melisdryss og kaffelukt fra kjøkkenet. Ikke akkurat det jeg fikk. En kopp pulverkaffe og fyll bollene selv, gjør ikke samme susen. Men det smakte godt og hyggelig blei det rundt bordet, selv om jeg syntes det var litt kjipt. Har kjøpt fastelavensris fra Norske kvinners sanitetsforening, noe som minner meg veldig om barndommen. Husker at vi samlet på de fjørene som en skatt etterpå. Forresten så lurer jeg egentlig på hva Sanitskvinnene driver på med?

2 kommentarer:

  1. http://www.sanitetskvinnene.no/?module=Articles;action=ArticleFolder.publicOpenFolder;ID=74

    Ta en liten tit:-)

    Hilsen Ualand

    SvarSlett
  2. Hei Hanne. Ja,jeg har allerede vært der og sjekket da jeg begynnte å tenke på sanitetskvinnene.

    SvarSlett